PDA

Просмотр полной версии : "Про внесение изменений в ПДД". Постановление КМУ №1029.


Dimansh
11.10.2011, 22:27
"Про внесение изменений в ПДД". Постановление КМУ №1029.

ро внесення змін до Правил дорожнього руху 1029- редакція від 26.09.2011

Изображение

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 26 вересня 2011 р. № 1029

Київ

Про внесення змін до
Правил дорожнього руху

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852; 2005 р., № 2, ст. 86, № 27, ст. 1569; 2007 р., № 14, ст. 522, № 48, ст. 1978; 2008 р., № 52, ст. 1740, № 75, ст. 2526; 2009 р., № 11, ст. 321, № 14, ст. 420, № 31, ст. 1053, № 68, ст. 2350; 2011 р., № 30, ст. 1310), зміни, що додаються.

Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ

Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 вересня 2011 р. № 1029

ЗМІНИ,
що вносяться до Правил дорожнього руху

1. У пункті 1.10:

після абзацу п’ятнадцятого доповнити пункт новим абзацом такого змісту:

“велосипедист — особа, яка керує велосипедом;”.

У зв’язку з цим абзаци шістнадцятий — сімдесят сьомий вважати відповідно абзацами сімнадцятим — сімдесят восьмим;

абзац двадцять другий викласти в такій редакції:

“водій — особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії. Водієм також є особа, яка навчає керуванню транспортним засобом, перебуваючи безпосередньо в транспортному засобі;”;

в абзаці сорок четвертому слова “(крім транспортних засобів, робочий об’єм двигуна яких не перевищує 50 куб. см)” виключити;

абзац сорок сьомий викласти в такій редакції:

“мопед — двоколісний транспортний засіб, який має двигун з робочим об’ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;”.

2. У пункті 2.1:

підпункти “а” і “б” викласти в такій редакції:

“а) посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;

б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил — технічний талон);”;

у підпункті “г” слова “у встановлених законодавством випадках дорожній лист і документацію на вантаж, що перевозиться;” виключити.

3. Пункт 2.2 викласти в такій редакції:

“2.2. Власник транспортного засобу, а також особа, яка використовує такий транспортний засіб на законних підставах, можуть передавати керування транспортним засобом іншій особі, що має при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.

Власник транспортного засобу може передавати такий засіб у користування іншій особі, що має посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії, передавши їй реєстраційний документ на цей транспортний засіб.”.

4. Підпункт “г” пункту 2.3 після слів “на мотоциклі” доповнити словами “і мопеді”.

5. У пункті 2.4:

підпункт “а” викласти в такій редакції:

“а) пред’явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;”;

підпункт “в” після слів “законних підстав” доповнити словами “, у тому числі провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів) перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов’язковому технічному контролю”.

6. У примітці 2 до підпункту “б” пункту 2.7 слова “або зробити запис у дорожньому листі” виключити.

7. У пункті 2.9:

підпункт “в” викласти в такій редакції:

“в) керувати транспортним засобом, не зареєстрованим у Державтоінспекції, без номерного знака або з номерним знаком, що:

не належить цьому засобу;

не відповідає вимогам стандартів;

закріплений не в установленому для цього місці;

закритий іншими предметами чи забруднений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м;

неосвітлений (у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості) чи перевернутий;”.

8. У пункті 2.11:

абзац третій викласти в такій редакції:

“У разі настання дорожньо-транспортної пригоди за участю транспортних засобів, зазначених у чинному договорі обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності, за умови експлуатації таких транспортних засобів особами, відповідальність яких застрахована, відсутності травмованих (загиблих) людей, а також за умови досягнення згоди водіїв таких транспортних засобів щодо обставин скоєння дорожньо-транспортної пригоди, за відсутності у них ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, та у разі складення такими водіями спільного повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду відповідно до встановленого Моторним (транспортним) страховим бюро зразка. У такому випадку водії згаданих транспортних засобів після складення ними зазначеного в цьому пункті повідомлення звільняються від обов’язків, передбачених підпунктами “д” — “є” пункту 2.10 цих Правил.”.

9. У підпункті “а” пункту 2.12 слова “користування і” виключити.

10. Пункт 2.13 викласти в такій редакції:

“2.13. Право на керування транспортними засобами особам може бути надано:

мототранспортними засобами і мотоколясками (категорії А1, А) — з 16-річного віку;

автомобілями, колісними тракторами, самохідними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, які експлуатуються на вулично-дорожній мережі, всіх типів (категорії В1, В, С1, С), за винятком автобусів, трамваїв і тролейбусів, — з 18-річного віку;

автомобілями з причепами або напівпричепами (категорії ВЕ, С1Е, СЕ), а також тими, що призначені для перевезення великогабаритних, великовагових і небезпечних вантажів, — з 19-річного віку;

автобусами, трамваями і тролейбусами (категорії D1, D, D1Е, DЕ, Т) — з 21-річного віку.

Транспортні засоби належать до таких категорій:

А1 — мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;

А — мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом 50 куб. см і більше або електродвигун потужністю 4 кВт і більше;

В1 — квадро- і трицикли, мотоцикли з боковим причепом, мотоколяски та інші триколісні (чотириколісні) мототранспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кілограмів;

В — автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, — восьми, состав транспортних засобів з тягачем категорії В та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

С1 — призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких становить від 3500 до 7500 кілограмів (від 7700 до 16500 фунтів), состав транспортних засобів з тягачем категорії С1 та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

С — призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких перевищує 7500 кілограмів (16500 фунтів), состав транспортних засобів з тягачем категорії С та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

D1 — призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, не перевищує 16, состав транспортних засобів з тягачем категорії D1 та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

D — призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, більше 16, состав транспортних засобів з тягачем категорії D та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;

ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE — состави транспортних засобів з тягачем категорії В, С1, С, D1 або D та причепом, повна маса якого перевищує 750 кілограмів;

Т — трамваї та тролейбуси.”.

11. Підпункт “б” пункту 2.14 виключити.

12. Пункт 3.5 викласти в такій редакції:

“3.5. Наближаючись до нерухомого транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком синього кольору та спеціальним звуковим сигналом (або без увімкненого спеціального звукового сигналу), що стоїть на узбіччі (біля проїзної частини) або на проїзній частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та в разі подання регулювальником відповідного сигналу зупинитися. Продовжувати рух можна лише з дозволу регулювальника.”.

13. Підпункт “б” пункту 5.2 після слів “на мотоциклі” доповнити словами “і мопеді”.

14. Розділ 6 викласти в такій редакції:

“6. ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.

6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду — білого кольору, по боках — оранжевого, позаду — червоного. Для руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).

6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80—100 м.

6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим учасникам дорожнього руху.

6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, велосипедисти зобов’язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

6.6. Велосипедисту забороняється:

а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості — з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну доріжку;

в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей (підніжок);

д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному надійно закріпленими підніжками);

е) буксирувати велосипеди;

є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з велосипедом.

6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього розділу.”.

15. Підпункт “б” пункту 9.9 викласти у такій редакції:

“б) у разі зупинки на вимогу працівника міліції або внаслідок засліплення водія світлом фар;”.

16. Підпункт “в” пункту 12.6 після слів “у кузові” доповнити словами “, та мопедам”.

17. У підпункті “а” пункту 14.6 слова “, крім випадків, коли обганяються двоколісні транспортні засоби без бокового причепа” виключити.

18. Пункт 19.3 викласти в такій редакції:

“19.3. У разі погіршення видимості в напрямку руху, викликаного світлом фар зустрічних транспортних засобів, водій повинен зменшити швидкість до такої, яка б не перевищувала безпечної за умовами фактичної видимості дороги в напрямку руху, а в разі засліплення — зупинитися, не змінюючи смуги руху, і увімкнути аварійну світлову сигналізацію. Відновлення руху дозволяється лише після того, як пройдуть негативні наслідки засліплення.”.

19. У підпункті “д” пункту 23.10 слова “причепів будь-якого типу” виключити.

20. Пункт 23.11 після слів “їх експлуатації” доповнити словами “, а состава транспортних засобів у складі автобуса і причепа — також за наявності причіпного пристрою, установленого заводом-виробником”.

21. Пункт 23.12 виключити.

22. У пункті 24.1 слова “, а у разі підготовки особою відповідно до вимог пункту 24.7 в індивідуальному порядку — за наявності відповідної медичної довідки” виключити.

23. Пункт 24.2 після слів “а мотоцикла” доповнити словами “чи мопеда”.

24. У пункті 24.5 слова “майстра виробничого навчання водінню (особи, яка навчає)” замінити словами “спеціаліста з підготовки водіїв”;

25. Пункти 24.6 і 24.7 виключити.

26. Пункт 24.8 викласти у такій редакції:

“24.8. Транспортні засоби, на яких проводиться навчання, повинні мати розпізнавальні знаки “Учбовий транспортний засіб” відповідно до вимог підпункту “к” пункту 30.3 цих Правил. Автомобілі, які систематично використовуються для навчання також повинні бути обладнані додатковими педалями зчеплення (у разі коли конструкція транспортного засобу передбачає педаль зчеплення), акселератора (у разі коли конструкція транспортного засобу допускає можливість обладнання такою педаллю) і гальмування, дзеркалом або дзеркалами заднього виду для спеціаліста з підготовки водіїв.”.

27. У пункті 30.2:

у першому абзаці слова “а у правому нижньому кутку переднього вітрового скла транспортного засобу закріплюється талон про проходження технічного огляду” виключити;

абзац третій виключити.

28. Підпункт “б” пункту 31.3 викласти в такій редакції:

“б) якщо вони не пройшли обов’язковий технічний контроль (для транспортних засобів, що підлягають такому контролю);”.
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP111029.html

tinimi
11.10.2011, 23:06
что то не вижу на rada.gov.ua подобного

LAVe
11.10.2011, 23:12
что то не вижу на rada.gov.ua подобного
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1029-2011-%EF
Документ 1029-2011-п, редакцiя вiд 26.09.2011, не набрав чинності

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1029-2011-%EF&c=1#Current

Стан документа: Не набрав чинності
Системний номер: 1029-2011-п

РусскийИнок
11.10.2011, 23:20
Странно... Как это - постановление принято и не вступило в силу? Почему? В самом постановлении даты вступления в силу не указано, значит, должно быть немедленно. И постановления КМ никем не утверждаются, принято - значит принято. Странно как-то.

Dimansh
11.10.2011, 23:20
я тоже никак не могу понять.

LAVe
11.10.2011, 23:22
не напечатали в урядовом курьере

открываем конституцию и внимательно читаем
Стаття 57. Кожному гарантується право знати свої права і обов'язки.

Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом.

Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними.

РусскийИнок
11.10.2011, 23:28
Возможно, на счёт "не вступило" - просто ошибка.
На сайте Кабмина это постановление - в списке принятых: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/newsnpd?npdList_stind=101

Добавлено через 55 секунд
LAVe, не напечатали с 26.09.2011???

tinimi
11.10.2011, 23:31
По сути, изменений 3:
1. При виде стоящего авто с мигалкой - надо сбросить скорость до 40.
12. Пункт 3.5 викласти в такій редакції:
“3.5. Наближаючись до нерухомого транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком синього кольору та спеціальним звуковим сигналом (або без увімкненого спеціального звукового сигналу), що стоїть на узбіччі (біля проїзної частини) або на проїзній частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та в разі подання регулювальником відповідного сигналу зупинитися. Продовжувати рух можна лише з дозволу регулювальника.”.
Зато полностью останавливаться больше ненадо если авто на дороге.

2. Нельзя обгонять двухколесных на перекрестках.
17. У підпункті “а” пункту 14.6 слова “, крім випадків, коли обганяються двоколісні транспортні засоби без бокового причепа” виключити.

3. При остановке гаишником надо включать аварийку.
15. Підпункт “б” пункту 9.9 викласти у такій редакції:
“б) у разі зупинки на вимогу працівника міліції або внаслідок засліплення водія світлом фар;”.

LAVe
11.10.2011, 23:32
Возможно, на счёт "не вступило" - просто ошибка.
...возможно

между тем, сами правила тоже не откорректированы
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1306-2001-%EF

Документ 1306-2001-п, остання редакцiя вiд 18.06.2011 на пiдставi 620-2011-п, чинний

РусскийИнок
11.10.2011, 23:55
tinimi, будь добр, добавь к этому списку номера пунктов или постановы, или правил, чтобы можно было найти, а то не могу сразу.

Добавлено через 9 минут
И ещё важно:
5. У пункті 2.4:
підпункт “а” викласти в такій редакції:
“а) пред’явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;”;
підпункт “в” після слів “законних підстав” доповнити словами “, у тому числі провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів) перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов’язковому технічному контролю”.
Насчёт "предъявить" - устраняется коллизия между исправленным законом и ПДД, где было "передать" документы - это очень важно, ибо до сих пор Могилёв, ссылаясь на ПДД, настаивал на "передать".
Насчёт "проверки технического состояния" очень неясно, кто "согласно законодательству подлежит контролю"? - Кажется, ГАИ поимеет основания для "ТО на дороге".

tinimi
11.10.2011, 23:56
РусскийИнок, исправил пост

РусскийИнок
12.10.2011, 00:10
Требование включать аварийку при остановке ГАИшником в общем-то логично. Но смешно, что они для этого нововведения не добавили новый пункт к существующему перечню, а приравняли остановку ГАИшником к ослеплению светом фар. :lol:

Dimansh
12.10.2011, 09:28
http://ovu.com.ua/images/logo.jpg?1286704878
12 жовтня 2011
Нормативно-правові акти, що готуються до опублікування у № 78 (17.10.2011)

1. Постанова Кабінету Міністрів України від 26.09.2011 № 1029
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 05.10.2011 № 1030
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 05.10.2011 № 1031
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 26.09.2011 № 1029
Про внесення змін до Правил дорожнього руху
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 05.10.2011 № 1030
Деякі питання здійснення попереднього документального контролю в пунктах
пропуску через державний кордон України
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 05.10.2011 № 1031
Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються
через митний кордон України

Dimansh
12.10.2011, 09:28
По сути, изменений 3: я думаю, что 4.

убрали из обучающей езды индвидуальное обучение:
24. НАВЧАЛЬНА ЇЗДА

24.1. Навчати водінню транспортного засобу дозволяється лише осіб, які не мають для цього медичних протипоказань.

24.2. Особам, котрі навчаються водінню автомобіля, повинно бути не менше 16 років, а мотоцикла чи мопеда - 14 років. Такі особи зобов'язані мати при собі документ, що засвідчує їхній вік.

24.3. Особа, яка навчається водінню транспортного засобу, зобов'язана знати і виконувати вимоги цих Правил.

24.4. Початкове навчання водінню транспортного засобу повинно проводитися на закритих майданчиках, автодромах або у місцях, де відсутні інші учасники дорожнього руху.

24.5. Навчальна їзда на дорогах дозволяється тільки в присутності спеціаліста з підготовки водіїв і за достатніх початкових навичок водіння у того, хто навчається.

24.8. Транспортні засоби, на яких проводиться навчання, повинні мати розпізнавальні знаки “Учбовий транспортний засіб” відповідно до вимог підпункту “к” пункту 30.3 цих Правил. Автомобілі, які систематично використовуються для навчання також повинні бути обладнані додатковими педалями зчеплення (у разі коли конструкція транспортного засобу передбачає педаль зчеплення), акселератора (у разі коли конструкція транспортного засобу допускає можливість обладнання такою педаллю) і гальмування, дзеркалом або дзеркалами заднього виду для спеціаліста з підготовки водіїв.

24.9. Забороняється навчання водінню транспортних засобів у житловій зоні, на дорогах для автомобілів та на автомагістралях. Перелік доріг, на яких дозволяється навчання водінню транспортних засобів, погоджується з Державтоінспекцією.

tinimi
12.10.2011, 14:52
24.4. Початкове навчання водінню транспортного засобу повинно проводитися на закритих майданчиках, автодромах або у місцях, де відсутні інші учасники дорожнього руху.

Можно индивидуально, но только вдали от других ТС.

LAVe
12.10.2011, 16:14
Можно индивидуально, но только вдали от других ТС.я бы сказал вне дорог
Учасниками дорожнього руху є особи, які використовують автомобільні дороги, вулиці, залізничні переїзди або інші місця, призначені для пересування людей та перевезення вантажів за допомогою транспортних засобів.

Dimansh
12.10.2011, 20:11
http://roadcontrol.org.ua/node/1177


ДК выиграл суд против КабМина

tinimi
12.10.2011, 21:39
о, это хорошо. еще бы они таки это сделали.

Добавлено через 3 минуты
в ПДД появилась ссылка на постанову, "Редакція вiдбудеться на пiдставi 1029-2011-п". Только даты нету.
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1306-2001-%EF
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1029-2011-%EF

Dimansh
12.10.2011, 21:40
17.10.2011 вот дата

Кирилл
17.10.2011, 00:26
D — призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, більше 16 :wow:

Раньше было до 9
http://autobazar.rovno.ua/ru/info/1/14


Можно Газиллу покупать :clap:

Roa28
17.10.2011, 11:40
Раньше было до 9


Потому что ввели категорию D1
B - до 8-ми
D1 - до 16
D - выше 16.

Так что если у тебя открыта D1, то можешь покупать Газзилу

Интересно, какие автошколы предоставляют весь перечень услуг, чтоб можно было выучится на любую из категорий?

LAVe
17.10.2011, 12:23
...
Интересно, какие автошколы предоставляют весь перечень услуг, чтоб можно было выучится на любую из категорий?пмсу, после открытия категории D1, водитель должен откатать много-много лет на маршрутке.
категорию D нужно открывать на юбилей безаварийного стажа... хотя бы лет через 10 или спустя тыщ 500км

Roa28
17.10.2011, 12:30
пмсу, после открытия категории D1, водитель должен откатать много-много лет на маршрутке.
категорию D нужно открывать на юбилей безаварийного стажа... хотя бы лет через 10 или спустя тыщ 500км

А как быть с категорией B1??? Лично я считаю, что это просто бред:mad:

tinimi
17.10.2011, 12:38
LAVe, ага, после того как идеально выучит весь репертуар круга и бутырки на память, а так же научится за рулем пить кофе/есть семечки/набирать смс и считать сдачу одновременно )

Добавлено через 3 минуты
Вот тут вроде какие то разьяснения: http://pn.mk.ua/news/47087.html
Но там много буков и я не читал.

Alien
17.10.2011, 15:20
Roa28, да нормально. а то так получается что сядет псих маршрутчик за баранку икаруса и везет людей так как будто рабочка и он торопится. ни поворотов, ни знаков.
для водителя автобуса в первую очередь главное безопастность пассажиров которые доверили тебе себя.
комфорт пассажиров.
скорость доставки.
и это все с соблюдением пдд и безаварийным вождением.

LAVe
17.10.2011, 15:22
А как быть с категорией B1??? Лично я считаю, что это просто бред:mad:отобрали габаритные мопеды и мотоциклы и включили их в одну категорию. похоже на тупое обдиралово

LAVe, ага, после того как идеально выучит весь репертуар круга и бутырки на память, а так же научится за рулем пить кофе/есть семечки/набирать смс и считать сдачу одновременно )
....тем не менее, водители автобусов пока что более опытные водители, чем маршрутчики.

Roa28
17.10.2011, 15:27
Alien, та за автобусы маршрутки - я полностью согласен, но вот А1, А и В1 - это слишком. Все эти транспортные средства можно было включить в одну категорию, но нет, надо же бабла скосить побольше!

tinimi
17.10.2011, 16:57
тем не менее, водители автобусов пока что более опытные водители, чем маршрутчики.

если ты говоришь про водителей больших междугородних автобусов - то да.
Вообще было бы неплохо если бы водителем автобуса можно было стать только имея стаж, и пройдя тестирование - лицензирование. Как в США. И раз в несколько лет(5 к примеру) - переатестация.

Dimansh
19.10.2011, 09:39
все.
вступили в силу:

http://i.piccy.info/i7/8ca3b4f4e135742f1380fb2e40c561c9/1-5-892/1322863/Snymok.jpg

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1306-2001-%EF

Alien
19.10.2011, 09:56
Dimansh, это с какого числа вступило в силу?

Dimansh
19.10.2011, 09:59
с 17 числа
http://ovu.com.ua/proceedings/480

РусскийИнок
27.10.2011, 21:42
Постановление 1029 само по себе плохо читабельно, изменения надо смотреть в тексте Правил.
Чтобы разобраться в этих изменениях, загрузил последюю редакцию ПДД в Word, всё добавленное постановлением 1029 выделил красным.
В тех случаях, когда что-либо исключалось или сильно перередактировалось, делал сноски с пояснением, какие изменения внесены по сравнению с предыдущей редакцией (текст предыдущей редакции брал из системы "Лига").
Кроме того, для удобства чтения, в тех местах ПДД, где упоминаются коды знаков или разметки ("знак 2.1", "разметка 1.1" и т. п.) - после этих упоминаний добавлены изображения соответствующих знаков или линий разметки.
Хочу поделиться этой работой, залил на Депозитфайлз: http://depositfiles.com/files/yban6csam.

Advok@t
28.10.2011, 01:44
РусскийИнок, хорошо сделано! все знаки вручную?О_о

РусскийИнок
28.10.2011, 16:01
РусскийИноквсе знаки вручную?О_о
В своё время покупал программу с экзаменационными тестами ГАИ. Автор программы - Бордюжа В.В.
К ней приложением шли ПДД формате html, со вставленными знаками. Кроме того, были выделены новшества - на тот момент.
Я воспользовался его идеей и картинками, моя работа в этом отношении заключалась в скопировать-вставить-подправить размер.
Так что выражаю благодарность Бордюже В.В. за картинки и за идею.
В отношении картинок я добавил только разметку.

LAVe
29.10.2011, 07:03
...
Чтобы разобраться в этих изменениях, загрузил последюю редакцию ПДД в Word, всё добавленное постановлением 1029 выделил красным.
...
http://loadingbox.net/9591
это тот же документ, только переведен в пдф
установлены закладки по разделам для удобства навигации
установлены перекрестные ссылки на соответствующие пункты
вначале установлено пару ссылок на внешние документы и перекрестных ссылок на термины внутри документа.

проще показать, чем словами описать